Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zondag 18 september 2016

Uitnodiging


 Mijn oma wordt binnenkort 88 jaar. Een hele leeftijd en we zijn blij dat ze er nog is, hoewel haar geheugen minder wordt. Maar wat geef je een dame van 88? Bij de bioscoop bij ons in de buurt had ik gezien dat er in november een voorstelling van André Rieu wordt gegeven. Vanuit Maastricht wordt dit live uitgezonden in diverse bioscopen over de wereld, best bijzonder, dus daar gaan we met zijn viertjes (oma, mama, zus en ik) naar toe.
Mijn moeder heeft bedacht om met de Cinch een soort boekje te maken waarin foto's van de familie zitten, dus een bladzijde van oma, van mama, 2 van mijn zus en zwager en 4 pagina's van mijn gezin. Maar op de allerlaatste pagina komen deze twee pagina's die ik hier laat zien. Waarop de uitnodiging staat voor de bioscoop-voorstelling met André Rieu.

Ik heb voor de ondergrond gekozen voor een rustig donkergroene ondergrond waarop een paar dennenappels staan afgebeeld. Dit matchte het mooiste met de foto van de voorstelling. De foto heb ik gemat op lichtgeel cardstock, waarvan ik ook de banners heb gemaakt en de letters/cijfers op de linkerpagina. Onder de foto komen een paar "bioscooptickets" tevoorschijn. De originele hebben we natuurlijk nog nodig.
Onderaan het plaatje van André zaten een paar plaatjes, die ik niet zo belangrijk vond, dus daar kon mooi een banner overheen. De tekst en de banner is van Noor Design. Voor het extra kerstgevoel heb ik er een paar mooie kaarsen bij geplakt en natuurlijk mogen ook de hertjes niet ontbreken. Dat idee kwam trouwens van de poster zelf, want het streepje op de e is ook een hertje. Links heb ik nog een maretak geplakt, met plakpareltjes als besjes.

 Ik ben er zelf heel tevreden over, en ik denk dat oma zeer verrast zou zijn met het cadeautje. Dit is overigens niet mijn cadeautje, van mij krijgt ze een sleutelhanger met hierin een fotootje van haar twee achterkleinzoons.

Deze bladzijden wil ik met deze challenge mee laten doen:
Tiets creatieve wereld, via Facebook





Geen opmerkingen:

Een reactie posten