Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zaterdag 25 maart 2017

Happy Birthday


Deze vrolijke kaart heb ik gemaakt voor een klasgenootje van onze jongste zoon van 5. Hij is uitgenodigd voor zijn kinderfeestje, dus mama heeft een kaartje gemaakt.

Ik vond het konijntje van Wild Studio Stamps zo leuk, maar ik had het nog niet eerder gebruikt. Nadat ik deze ingekleurd had met de brushmarkers, vond ik de linkerzijkant zo kaal...Ik had gedacht er een tekst op te stempelen, maar ik had deze vlieger-stempel ook nog liggen. Deze was precies goed van formaat erbij. Hierdoor heb ik er een vrolijk tafereeltje van gemaakt.

Daarna nog een paar wolkjes van Noor Design uitgestanst en de randjes donkerbruin gemaakt, zo passen ze goed bij de stempel. Ik heb wel de wolken en vlieger ook nog een extra randje gegeven, zodat het echt overeenkomt.

En omdat het een kaart is voor een jongen van 5, kan een kiepwagen vol met kleine cadeautjes natuurlijk niet ontbreken. De cadeautjes heb ik uit restjes papier geponst, pons is van de Action. De kiepwagen van Memory Box.Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik deze al eerder uitgestanst had en dus de wielen een klein beetje kwijt ben geraakt. Nu had ik hem natuurlijk nog wel een keer kunnen stansen, maar ik vond het ook wel grappig om de auto knoopjes als wielen te geven, Dat geeft de kaart toch een beetje een stoer karakter, vind ik zelf.

Tot slot nog wat bloemetjes in het gras, de bloemetjes zijn van de Noor-stansset Spring, one of a kind.

Onder het tafereeltje heb ik een okerbruinig kaartje schuin geplakt, omdat ik het zonder nog iets te kaal vond.

Met deze kaart wil ik met deze challenges meedoen:
Anma Creatief, bingo Knopen-Bruin-Bloemen
Scrapcards, verjaardagskaart met strik. Waarschijnlijk niet helemaal zoals jullie in gedachten hadden, maar er staat een strik op ;-)
Paradise of stamps, voorjaar.




6 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje en vrolijk is het zeker!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je verjaardags kaartje super schattig Esther voor een vijf jarige jongen en strikjes zijn strikjes en zelfs an de vlieger zitten er heel veel! Dankjewel voor je prachtige kaartje en het mee doen bij Scr@p-Cards!
    Fijn weekend verder en groetjes van Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontxettend schattig kaartje voor een 5-jarige jongen, Esther....wat een leuke details heb je gebruikt!
    Dank je wel voor je deelname bij AnMaCreatief.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Esther wat een beeldig kinderkaartje .... heel mooi dank voor je mooie inzending op het scrap-cards challenge blog liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Esther
    Wat een supermooi en lief kaartje voor een vijf jarige, je word er gewoon vrolijk van.
    Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen