Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zondag 7 september 2014

Jarige Jet





 
Hallo, dit keer het verjaardagskaartje voor mijn schoonzusje. 

Voor haar verjaardagskaart heb ik de sketch van Kaartjes-Inspiratie-Challenge-Blog gebruikt. Dat leek me wel een leuk uitgangspunt :-). Omdat ik pasgeleden het mapje van Dutch Doobadoo had gekocht, leek het me leuk om deze een keer op een kaart te gebruiken met een bijpassend label erin. En dat treft, daarmee kan ik ook meedoen met de challenge "Tag It "op  het Cards and Scrap Blog. Bovendien kan ik ook nog meedoen met "Anything Goes" van Marianne Design Diva's Blogspot, als ik maar tenminste 3 MD-producten gebruikt heb. 

Als basis heb ik een creme-kleurige kaart gepakt, waarop ik een achtergrond heb gebruikt uit een blok van Marianne Design. De roze en blauwe vormen, zijn afkomstig van een Shape Art mal van Dutch Doobadoo, Deze heb ik in de kleinste en één na kleinste maat gebruikt, waardoor deze net buiten de kaart uitsteekt. Eronder heb ik een doily voor taartjes gebruikt, gekocht bij de Action, net als het blauwe bloemetjespapier, gebruikt op de Shape Art mal. 
Van blauw cardstock heb ik het mapje van Dutch Doobadoo gemaakt, deze heb ik echter wel 2 cm verkleind omdat deze naar mijn zin te groot was voor op de kaart. Op het mapje heb ik een postzegel gemaakt van een stukje dessinpapier, in turquiso met een heel klein roze stipje. Het plaatje is een Snoesje HM9416, ingekleurd met aquarelpotloden van Bruynzeel. 
Het label heb ik gemaakt van roze cardstock met erop een stukje dessinpapier, maar dat heb ik al zo lang dat ik niet meer weet waar het van is. Ook hierop heb ik een postzegel gestanst, van hetzelfde papier als de bloemen op de voorkant van de kaart. Links heb ik een label gebruikt van Magnolia, met erop een stempelafdruk van Joy Crafts! 6410/0082. De roze kleur is van Distress Inkt, Raspberrie Pink. Hiermee heb ik ook de randen van het roze cardstock gedaan. Tot slot heb ik een taart gemaakt met een Collectable van Marianne Design, Cake COL1322. Ik heb dezelfde kleuren gebruikt als het taartje in de hand van het snoesje. Zowel het label als de kaart heb ik nog opgeleukd met een paar bloemen in roze en blauw, met erin een gouden glitter, uit een kerst-kaartenmaak-pakket van de kruidvat van een paar jaar geleden. En het roze strikje is een stukje cadeaulint, in precies de juiste kleur roze. 

Even kijken, ja, volgens mij heb ik alles zo ongeveer beschreven.Ik hoop dat jullie deze kaart leuk vinden, ik vind hem in ieder geval vrolijk :-) 

http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2014/08/kic-challenge-41-sketch.html
http://www.cardsandscrap.nl/2014/09/kaartenuitdaging-218.html
http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2014/08/anything-goes-at-marianne-design-divas.html


Nu op naar mijn volgende uitdaging, want met mijn kerstkaart in blauw, geel en goud, ben ik in de Top 3 van de kaartjes-inspiratie-challenge-blog terecht gekomen en mag ik gastdesigner zijn bij hun volgende uitdaging, en dat wordt echt een uitdaging voor mij!!! Binnenkort meer daarover, ik moet aan de slag.

Tot gauw weer,
Groetjes Esther

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, Esther.
    Gezellig dat je de label mee laat doen met de uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow apart, heel mooi. Leuk dat je meedoet met de challenge bij KIC.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tag, Esther !!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een zeer leuke kaart gemaakt.
    Dank diva's voor uw deelname aan de MD Challenge
    Ulla DT

    BeantwoordenVerwijderen