Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zaterdag 21 maart 2015

Kerstbingo

    

De eerste kerstkaart van het jaar is alweer een feit. Time for Magnolia had een kerstbingo, die ik wel leuk vond. De bingo waar ik voor gekozen heb, is kraft, lint en blingbling. Hoewel dit op de foto niet zo goed overkomt, zitten er glitters in de kerstbomen op het achtergrondpapier. In het embossingpoeder zitten goudkleurige spetters en de sneeuwvlokken heb ik gemaakt van glimmend wit papier.

De basis is een bruine kraftkaart, met aan de zijkanten borderrandjes van Magnolia, ook van Kraft gemaakt. Ik heb ervoor gekozen om vooral cirkels te gebruiken, waardoor het een moderne uitstraling heeft. Het plaatje heb ik van Pinterest afgehaald en ingekleurd met Distress Inkt Stormy Sky en Rich Cocoa. Hieroverheen embossingpoeder Frantage Blue. Het randje van de rondjes heb ik ruller gemaakt met mijn Tim Holz Distress Tool. Het dessinpapier heb ik gehaald bij de Action, de kerstbomen van een winters blok, de blauwe stippen van een blok zonder thema en het andere papier is dubbelzijdig papier. Met een pons heb ik de sneeuwvlokken gemaakt. Met grijs lint een mooie strik.
Om het af te maken heb ik een kerstboom van Marianne Design en een slee van Noor Design toegevoegd. Beide heb ik een beetje bewerkt met structuurpasta van Dutch Doobadoo.

Met deze kaart wil ik meedoen met deze challenge:
http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/2015/03/time-for-tfm-christmas-challenge-84.html


groetjes Esther

1 opmerking:

  1. Wauwwwwwww wat een schitterende kerstkaart! Dank je wel voor je deelname aan onze kerstchallenge van Time for Magnolia Challenge! Veel succes en hopelijk tot een volgende keer! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen