Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zaterdag 12 maart 2016

Er is er één jarig...


Er is er één jarig Hoera Hoera, dat kun je wel zien, dat ben jij

Deze kaart heb ik gemaakt voor een neefje wat jarig is. Het neefje wordt 15, vandaar dat ik voor niet te kinderlijke kleuren heb gekozen, maar voor wat volwassenere kleuren. 
Ik had deze opzet in mijn hoofd, en kon het goed combineren met de sketch van Cheerful Sketches.

Voor de basis heb ik een kraftkaart van Joy Crafts genomen. Deze is 15 x 30 cm, waardoor ik iets meer ruimte had om op te werken dan bij een normale kaart 
van 13,5 x 13,5 cm. 

Het designpapier is van Cosmo Cricket, Joy Ride. Dit blokje had ik ooit eens meegenomen bij een opruiming bij het Creatief Centrum in Heesch. Ik heb gekozen voor brede strepen en dunne streepjes, wat goed samen past. 
In het midden heb ik een nieuwe brush-stempel van Marianne Design gebruikt, met hierop de nieuwe "Er is er één jarig" stempel. Deze passen leuk op elkaar!
Om de schets wat op te leuken, heb ik ervoor gekozen om er een feestvarken bij te plaatsen, waarbij ik voor het hoedje en het strikje van hetzelfde papier gebruik heb gemaakt als van de slinger van Noor Design, links in de hoek. Dit streepjespapier komt ook weer terug in de ballonnen van Marianne Design.
Tot slot wilde ik nog het woord Hoera op de verjaardagskaart plaatsen. Ik wilde hiervoor niet de streepjes gebruiken, maar iets anders. In mijn lade kwam ik washitape tegen, wat er goed bij kleurde. Dit heb ik op een stukje wit papier geplakt, en toen deze met de stans door de Big Shot gehaald.

Ik vind het een vrolijke kaart geworden. Ik hoop dat ons neefje dat ook vind.

Deze kaart wil ik mee laten doen met:
Cheerful Sketches, schets van Maart
Marianne Design, Kinderkaart
Hobby Vision, Happy Birthday
Facebookchallenge 't Scraphuis, Alles Mag
Marianne Design Diva's, Alles Mag. De optie is monochromatic, maar ik heb hier niet voor gekozen,





7 opmerkingen:

  1. Vrolijk kaartje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellige kaart.
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke,MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie feestkaart Esther!
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt en heel leuk gedaan met het verjaardagsliedje erop!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow super kaartje, heel mooi gemaakt! Leuk dat je meedoet bij Cheerful.
    Groetjes van Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke kaart!
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen