Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

vrijdag 15 juli 2016

Zomers kaartje


Voor Magnolia Forever mocht ik weer een kaartje maken. Deze keer met thema Zomer.

Ik heb gekozen voor On the Road Tilda, op de fiets. Ik heb deze van Pinterest afgehaald. Ik heb haar gekleurd met Twinkling H2O's, Ze is niet zo groot, dus ik heb haar op een ATCkaartje geplakt. Hierop had ik eerst een atc-stempel van Noor Design gezet in turquoise inkt van Memento. Om het kaartje beter uit te laten komen heb ik het gemat op turquoise cardstock.

Tja en toen, hoe ging ik toen verder? Ik ben voor inspiratie op Pinterest gaan kijken, daarop staan zulke mooie creaties, maar te druk voor mij. De ondergrond met de hartjes had ik er zo bij gevonden. Ik vond het wel leuk erbij passen, en precies de juiste kleur. In mijn lintjesbak vond ik het gladde lintje, maar die alleen vond ik weer te kaal. dus toen er nog een kantje bij gezocht, die ik ook in toevallig de juiste kleur bleek te hebben. Aanvankelijk zat ik te denken om er een doily onder te doen, maar ik vond ook dat ze wel ergens naar toe moest fietsen. Dus werd de doily vervangen voor de vuurtoren van Noor en een paar wolkjes erbij.
De tekst en het label zijn van Marianne Design, tekst uit de Mindfullness serie, Die past er perfect bij, vind ik. Doordat ik deze in het geel gemaakt heb, komt het geel uit het jurkje weer terug en het valt extra op!


Ik hoop dat het jullie aanspoort om ook mee te doen aan de challenge van Magnolia Forever




Geen opmerkingen:

Een reactie posten