Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zondag 23 oktober 2016

Prinsessenkaart


De Kaartjes Inspiratie Challenge heeft als nieuwe thema Prinsen en Prinsessen. 
Deze stempel van Penny Black vond ik zo goed bij het thema passen. Ik had hem lang geleden al gekleurd, maar eigenlijk was die nooit op een kaart of andere creatie terecht gekomen. 

Ik ben een beetje mijn mojo kwijt, waardoor ik de kaart wat simpel heb gehouden. Ik heb teveel dingen op dit moment die ik leuk vind om te doen, waardoor het kaarten maken een beetje in de verdrukking komt. Ik ben namelijk ook veel aan het haken, bezig met scrappen van leuke foto's en een sinterklaas 2015-album die ik onlangs tijdens een workshop van Miranda Bouhof heb opgezet. 
Nu is mijn regenboogdeken bijna af, en dan hoop ik dat ik toch weer even meer mijn aandacht kan richten op de kaarten, want zelfs mijn voorraadje is weg. Bovendien komt kerst er weer aan en ik heb nog maar een enkele kaart ervoor gemaakt. Volgend jaar misschien toch anders aanpakken.

En dan nu deze kaart. Bij een prinses hoort vooral veel roze, vind ik. En dat is hier helemaal goed gekomen :-) De basis is een witte kaart, met hierop een vierkant met vrolijke bloemen erop. In het midden 2 vormen, die ik gemaakt heb ik met behulp van een mal van Dutch Doobadoo. De onderste in egaal roze en daar bovenop lekker veel bloemetjes. De vlaggetjes zijn van Noor Design. 
Onderaan heb ik de tekst van Noor gestempeld: A party without cake is just a meeting! Klopt toch? Hihihi. 

Rechtsbovenin vond ik het nog een beetje kaal, maar met een rondje, een randje, een bloemetje en een blaadje, heb ik er toch nog iets gezelligs van weten te maken. 

Ik hoop dat jullie ook gauw meedoen met deze vrolijke challenge. Meedoen kan tegenwoordig via de Facebook-groep van de KIC. Doen hoor!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten