Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zondag 30 oktober 2016

Trick or Treat, Happy Halloween!


Happy Halloween, trick or treat!!

Het is de tijd van Halloween, dus daar horen ook halloween kaartjes bij in creatief-land.
Heel veel challenges hebben het thema, dus kon ik niet achterblijven. Ik vond het wel weer eens leuk om ATC-kaartjes te maken. Het was eigenlijk bedoeld voor de ATC-challenge van Noor Design, maar ben iets te laat met inzenden. Ik heb een serie van 5 gemaakt, 1 heb ik er al geruild, 1 hou ik zelf, dus zijn er nog 3 over (als ik goed kan rekenen hahaha)

Ik heb bruine atc kaartjes als basis gebruikt. Hierop heb ik een gebloemd papiertje uit de atc-blokjes van Noor Design gebruikt, uit het blokje afternoon tea. Hierop heb ik een atcstempel van Noor gezet, alleen valt deze niet zo op. Zwarte inkt of heel donker papier he...De randjes van beide lagen heb ik geruld met de distresser van Tim Holtz.

Ik heb een lief meisje van Gorjuss ingekleurd met Brushmarkers en met een potlood wat littekens getekend op haar gezicht en arm. Voor de ranken om haar armen had ik alleen geen goede kleur groen van de brushmarkers, dus heb ik hiervoor een aquarelpotlood gebruikt.

Op de beurs in Gorinchem had ik de One of a kind-herfstset van Noor Design gekocht. Hierin zaten de pompoenen die ik hier gebruikt heb. De gezichtjes zijn uit de vrije hand getekend, maar dat is ook wel te zien hihi. De wolkjes heb ik uit grijs cardstock gestanst en met zilver bewerkt.
Van Memorybox en zwart glitterpapier heb ik de grote spinnen gemaakt. Mijn moeder en zus waren her er over eens dat de spin echt niet mocht ontbreken en dat in dit geval groter beter was hahaha.

Tot slot heb ik nog de kleine labels van Noor gebruikt en deze tussen de lagen in gestoken. de tekst en de spinnetjes erop zijn van Elisabeth Crafts, die ik dit weekend op Paper Passion heb gekocht. Wat een leuke nieuwe beurs was dit. Goede afwisseling tussen stands en workshopplaatjes. En wat waren er veel workshops te doen! Ook goede uitleg over de Selphy gekregen.

Deze atc-kaartjes wil ik met deze challenges mee laten doen:
Paradise of stamps, Herfst of Halloween
Facebookchallenge 't Scraphuis, Herfst of Halloween
Dutch Card Lovers, Herfst, inspiratiefoto (pompoenen en spinnen)
An-Ma creatief, Herfst  (pompoenen en spinnen)



3 opmerkingen:

  1. Superleuk Esther! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke Halloween ATC-kaartjes!! Het spinnetje is zo een leuk detail. Ik was dit weekend ook in Tilburg, teveel leuks, heb weer veel te veel geld uitgegeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke Halloween kaartjes! Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen