Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

vrijdag 12 juli 2019

4Seasonsin1day-cal, deel 6: Het laatste deel

Oh wat is dat hard gegaan en wat heb ik enorm genoten van jullie en van jullie mooie omslagdoeken! Jullie steunden elkaar, jullie hielpen elkaar. De sfeer was positief, zo positief zelfs dat ik alweer voor een eventueel volgend project aan het nadenken ben, maar daarover laat ik nog even niks los, ik moet nog beginnen ;-) maar het borrelt...

Na 6 weken met de 4seasonsin1day-cal stuiter ik nog steeds en ben ik zo verbaasd dat er überhaupt iemand mee is gaan haken. Ik had erop gehoopt, maar dat het ook nog werkte hihi. En wat mij enorm opviel, is dat jullie nauwelijks vragen hadden. Dus het voorwerk van Hanneke en Mirjam gedaan hebben, dat is in jullie voordeel geweest. Bij deze dames, nogmaals superbedankt dat jullie je eigen projecten op een laag pitje gezet hadden om voor mij de 4Seasonsin1day te proefhaken!

Ik hoop dat jullie dit een leuke CAL vonden, en het misschien nog een keer gaan haken. Ik zag dat een enkele al bezig was met een tweede versie. Dat vind ik zo leuk, dat iets wat ik bedacht heb, zo goed aanslaat.

Dan bij deze, het laatste deel van de 4seasonsin1day:




Blijf vooral je vorderingen te delen op de FacebookgroepOp Instagram kun je de  #4seasonsin1daycal en #freubelstormcal gebruiken. 


Dag lieve dames en heel erg bedankt voor het feestje wat we samen ervan gemaakt hebben. 
Dikke kus en een dikke knuffel



Geen opmerkingen:

Een reactie posten