Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

vrijdag 5 juli 2019

4Seasonsin1day-cal, deel 5: Eindelijk de rand


  • Kinderen op school 
  • Koffie
  • Computer aan
  • Tekst omzetten naar PDF
Check, check, check en check. 
Volgens mij ben ik er klaar voor vandaag. 

En vandaag wordt het feest, bij jullie! Want we gaan eindelijk aan de rand beginnen! 
Oh wat een kleurenpracht zal dat gaan worden! Als ik al zie hoe vrolijk de bloemen geworden zijn, dan wordt de rand helemaal knallend!
Mijn advies is om de kleuren te gebruiken die je ook met de bloemen gebruikt hebt, dan matcht het altijd samen. Maar dat zullen jullie ook al wel bedacht hebben. 

Zijn jullie er klaar voor? Haaknaald vast, alle kleuren wol en koffie of thee binnen handbereik, printer opgewarmd? 



Blijf je vragen stellen als je er niet uitkomt. Hanneke, Mirjam en ik zitten klaar om jullie vragen te beantwoorden. Voor de linkshandigen onder ons, vraag Hanneke! Ik weet dat zij er tijdens het testhaken ook veel vragen hadden, dus roep maar als het nodig is. Maar we beginnen makkelijk, dat scheelt al weer ;-)


Vergeet niet om weer je vorderingen te delen op de Facebookgroep

Op Instagram kun je de #4seasonsin1daycal en #freubelstormcal gebruiken. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten