Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zondag 9 november 2014

Sketch it

Dit paarse kaartje heb ik gemaakt naar aanleiding van de Schets in de Noor Design magazine, nr 4.
Daarin heeft Tiets Wolfard een Schets geplaatst en daaraan is een challenge gekoppeld.

Als basis heb ik witte cardstock genomen. Met designpapier van Marianne Design heb ik de ondergrond gemaakt. Eigenlijk lopen de paarswitte stipjes door, maar dat kon niet met de schets. Dus ik heb er een reepje van het ruitjespatroon naast geplakt. Nu klopte het patroon, maar zat er een spleet tussen de ruitjes en het stipjespapier. Dat heb ik mooi opgelost met een wit lintje, afkomstig uit kleding. Waarom mensen die lintjes in hun shirt laten zitten terwijl je het zo mooi kan gebruiken, ik snap het niet ;-) Hieroverheen heb ik dwars een rechthoekig lilakleurig stukje papier geplaatst. Daaroverheen dwars een strook behang, wat ik uit de bouwmarkt heb meegenomen. gratis en voor knutselaars altijd te gebruiken hihihi. Goed, toen rechtop nog een rechthoek met lila roze stippen. Tot slot de ovaal van glimmend paars papier. De schets is af. Om het geheel af te maken heb ik er een zittend Magnolia-meisje (Crunching Tilda) op gedaan, wat lekker een koek aan het eten is. Deze had ik al liggen in paarstinten, op haar zijn de kleuren van de kaart aangepast.
Van Marianne Design had ik pas de sterrencirkel gekocht, die ik ook al op mijn rode kaart gebruikt had. Deze keer in wit karton. Als accenten heb ik van donkerpaars papier de vier ijskristallen en de sterren op de cirkel gemaakt. En toen was de kaart af. Helemaal mooi :-)

Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden. Ik ga hem opsturen naar Tiets in de hoop op een mooie waardering van haar kant :-)

Groetjes Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten