Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zondag 12 april 2015

cadeauverpakking voor KIC




Voor de nieuwste challenge van het Kaartjes-Inspiratie-Challenge-Blog is het thema Cadeauverpakking. Bij deze challenge wil ik laten zien dat je ook een bestaand doosje waar iets ingezeten heeft kunt omtoveren tot een cadeauverpakking. Hierbij het ik (voor het eerst) gebruik van gemaakt van de decoupagetechniek. Ik vond het wel spannend om te doen, volgens mij is het best aardig gelukt. Ik had het papier en de lak-lijm ooit eens van mijn collega's gekregen voor mijn verjaardag, maar nooit eerder gebruikt, tot nu dan. Er zitten veel laagjes over elkaar heen, omdat hier en daar de aardbeien en de tekst er nog doorheen kwam. Langs het bovenste randje heb ik een stans van Noor Design gebruikt, met een randje kant eroverheen. Het plaatje had ik al ingekleurd klaarliggen, en kwam qua kleuren helemaal goed uit! Gemaakt in lieve roze en paarstinten. Op het deksel heb ik de tekst Hoera twee keer uitgestanst, zodat deze een schaduwrandje zou krijgen. Hierboven nog drie blaadjes en drie rolroosjes, waarbij ik de randjes wat aangezet heb.
De binnenkant van het doosje heb ik gelaten zoals hij is, maar over de tekst aan de binnenkant heb ik wel iets geplakt, zodat de binnenkant ook bij de buitenkant past. Ik heb een vierkant met ronde hoeken gemaakt van dezelfde kleur cardstock als het randje. Hierover heb ik van groen stipjespapier een vorm gestanst van Stampin up. De buitenrand van de mal heb ik daarna nog een keer overgetrokken en uitgeknipt, zodat ik een smal randje kreeg. Door deze vormen op dezelfde manieren te plaatsen als de stempel van Different Colors eronder, vormt het een geheel.

Ik ben heel tevreden met het resultaat en ben benieuwd hoeveel creaties we te zien gaan krijgen. Doe je ook mee? http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2015/04/kic-challenge-57-cadeauverpakking.html

Groetjes Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten