Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

woensdag 8 april 2015

Yippieyayee Cowboy!!!



Yippieyayee Cowboy!!!

De vorige challenge van het Kaartjes-Inspiratie Challenge Blog was een kaart maken zonder gebruik te maken van snij- of embossingmallen.
Ik heb erg lang na moeten denken over deze kaart. Ik ben immers zo gewend om mallen te gebruiken...Zoals zo vaak heb ik meerdere ideeën, maar deze is het dus geworden, een stoere jongenskaart.
Noor Design heeft een nieuwe stempelset uit, met als thema "Wilde Westen". Toen ik ze zag, wist ik al meteen dat ze leuk combineerden met de Young Rebels-cowboys van Nellie Snellen. En nu ik het uitgewerkt heb, klopt dat ook nog. De Wanted-poster is leeg, maar ik heb één van de twee cowboys erin geplaatst. Ik vind het wel erg stoer geworden daardoor! Het past precies! Omdat de kaart is voor een jongen die nog niet zo lang leest, heb ik er ook een bijpassende boekenlegger bijgemaakt. Op de achterkant heb ik de tekst "Lezen of ik schiet" gestempeld.

De stempels van de Young Rebels heb ik ingekleurd met aquarelpotloden en Twinkling H2O's erop. De Wilde Westen stempels zijn allemaal gedaan met  Twinkling H2O's. De bruine ondergrond is dubbelzijdig papier uit een blok van de Action, de petrolkleurige kranten, verf en bruine stippen-ondergrond is van Studio Light, Paper Pad Nr 12. Van beide papieren heb ik de randen ruller gemaakt. De kaart is bruine Kraft.

Deze challenge is intussen al voorbij, maar daag jezelf eens uit om geen mallen te gebruiken, dat is moeilijker dan gedacht!!

Groetjes van Esther



Geen opmerkingen:

Een reactie posten