Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zaterdag 4 juli 2015

Sketch KIC





















Naar aanleiding van de sketch van de nieuwste challenge van het Kaartjes Inspiratie Challenge Blog, waar ik in het Designteam zit, heb ik deze kaart gemaakt. Ik vind het een erg leuke sketch, waar je diverse kanten mee uit kunt gaan, zoals op het blog ook wel te zien is.

Ik heb ervoor gekozen om een aquakleurige kaart te maken, naar aanleiding van het piratenmeisje van Nellie Snellen. Ze is ingekleurd met twinkling H2O's.
De basis is een witte card met hierop designpapier van de Action. Het is aquakleurig met stippen en een vintage swirl in de hoek, maar die valt bijna niet op. De randen van het papier heb ik met een hoekpons rond gemaakt en ge-inkt met Peacock Feathers van Distress. Hierbovenop twee rechthoeken, gemaakt van papier van de Action, met de nieuwste mal van Marianne Design, voor Project Life. Daarbovenop een rechthoekige vorm, gemaakt met de buitenste stans van de mobiele telefoonmal van Marianne Design.
De vaantjes komen uit mijn restjesbak. Het katoenen touwtje komt van de bouwmarkt. Het houten hartje heb ik van mijn zusje gekregen, lief hè. Om het kaartje af te maken heb ik een turquoise swirl geplakt onder de touwtjes door, en er een zeepaardje van Dutch Doobadoo paperart op geplakt. Onderaan de kaart heb ik een bootje van Dutch Doobadoo Paperart geplakt.

Ik hoop dat jullie ook mee gaan doen aan deze leuke sketch-challenge.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten