Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

dinsdag 1 september 2015

Kerstcadeautjes


Sinds de zomervakantie ben ik begonnen met het maken van kerstkaartjes. Dit is de 4e die ik al klaar heb en allemaal hebben ze meegedaan met challenges. Op deze manier heb ik er aan het eind van het jaar weer een hoop klaar. Dat scheelt weer een hoop gestress.

Marianne Design Challenge Blog vroeg met hun nieuwste challenge om een kaart in blauwtinten met een Snoesje. Dit Snoesje met het kleine cadeautasje vond ik wel erg leuk om te gebruiken hiervoor. De grote zak cadeautjes van Magnolia vond ik er goed bij passen. Het lijkt wel een beetje op het Sinterklaasfeest zoals wij het thuis vieren. Niet vanwege de zak, maar vanwege de vele cadeautjes. Dat zijn er meestal zoveel, dat gaat nooit passen in 1 zak....Kerst vieren we niet zo uitgebreid, daarbij draait het meer om de sfeer bij ons thuis.

Voor het designpapier heb ik weer eens in mijn stapel met papier van de Action gedoken en dat is weer goed gelukt. De basis is een witte kaart, met hierop een blauw vierkant met heel licht kleine rondjes erop waarin de tekst Love staat. Superschattig. Voor het vlak erop heb ik een mal van Marianne Design gebruikt.
Ik gebruik deze vrij weinig, maar ik kwam deze schets tegen en wilde hem daardoor wel weer eens gebruiken. Toen kwam ik voor de keuze, een kant en klare doily gebruiken en deze blauw maken, of een snijmal van Marianne Design gebruiken, die niet helemaal rond is. Dus daar heb ik voor gekozen :-) De randjes heb ik blauw gemaakt met Distress Inkt. Ik vond het niet zo nodig om allerlei bloemetjes op de kaart te doen. Dat vind ik meer passen bij lente- of zomerse kaarten, maar niet zo bij winterse kaarten. Daarentegen heb ik wel ticket en wat kerstbellen en hulst geplakt, rechtsbovenin de hoek. Om het te versieren heb ik er nog een plakparel in de vorm van een bloem op geplakt en wat schuifspeldjes in het haar van het Snoesje.

Deze kaart wil ik mee laten doen met deze challenge:
http://mariannedesign.blogspot.nl/2015/08/challenge-134.html
http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2015/08/anything-goes-at-marianne-design-divas.html






4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Esther!
    Leuk die hele grote zak vol cadeautjes achter het Snoesje.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er een leuk geheel van gemaakt Esther.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig kaartje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een gezellig kaartje .
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen