Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zondag 16 augustus 2015

My Wish List


Dit is mijn tweede kaart die ik gemaakt heb naar aanleiding van de schets van de Noor Sketch Challenge #4. De eerste was een smalle kerstkaart in blauw, dit keer een verjaardagskaart in roze en groen, naar aanleiding van de challenge van Magnolia Mania.

Dit plaatje van Magnolia vond ik zo schattig om te maken. Ik heb haar ingekleurd met Twinkling H2O's Blushing Rose en Watermelon Mist.

Voor de basis heb ik witte cardstock gebruikt, hierop een dessinpapier van de Action. Dit patroon vind ik zo mooi, beetje Ottomaans, maar dan in roze. Ik hou van roze :-D

Voor het grotere rechte vlak heb ik de wishlist-stempel van Noor Design gebruikt. Dit is eigenlijk een kerststempel, maar ik vond dat hij, met een stukje washitape over de santa-tekst, ook prima kon voor een verjaardag. En als de washitape dan ook nog roze is en precies tussen de lijntjes past, is dat weer mooi meegenomen.
De stempel heb ik gezet op roze dessinpapier van Marianne Design, met witte hartjes in kronkelvormen. Deze vond ik helemaal bij het plaatje passen.

Omdat ik deze kaart mee wil laten doen met de roze-groen challenge van Magnolia mania, moest er natuurlijk ook wel groen op komen. Deze heb ik gebruikt in de cirkel. Hiervoor heb ik wit dessinpapier van de Action gebruikt met lichtgroene hartjes en bloemen erop. Lekker druk van dichtbij, maar het groen is dezelfde kleur als het groen in de magnoliatak die Tilda achter haar rug heeft. Voor het smalle rechte vlak heb ik dessinpapier van Marianne Design gebruikt, lichtgroen met stippen en roze roosjes.

De dwarsbalk heb ik gemaakt met de cadeautjes-borderstans van Noor Design. Deze heb ik gemaakt van roze cardstock, met de accenten met knalroze Distressinkt. Onderaan de border heb ik een kantrandje gemaakt, met hierop een groen lintje met glitters erin. Eigenlijk is het een kerstlintje, maar net als de stempel, ook deze feestelijk verwerkt. En omdat het feest is, heb ik hiervoor de stans van Joy Crafts gebruikt in lichtgroen. Deze kwam zo los niet echt mooi uit, maar op de ovalen labelstans van Marianne Design wel. De gaatjes heb ik bedekt met een groene plakparel.

Om de kaart af te maken, heb ik een klein groen labeltje geplaatst in de cirkel, precies op de plaats waar een hartje zat, komt dat even grappig en mooi uit. In het gaatje van de label heb ik een plakparel in de vorm van een bloem geplakt. Bovenaan de kaart nog een houten vlindertje. Dat vond ik er wel bij passen.

Ik hoop dat jullie deze ook mooi vinden. Ik vind het wel weer een echte Esther-kaart geworden, roze, druk, maar niet te druk.

Met deze challenges wil ik de kaart mee laten doen:
http://magnoliamaniachallenge.blogspot.de/2015/08/ch-116-grun-rosa-green-pink.html
http://noorenzo.blogspot.nl/p/noor-zo-sketch-challenge-2.html
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/2015/08/scrp-cards-challenge-76_12.html Vrouwelijk en een kantje
http://stampinyourwaychallengeblog.blogspot.nl/2015/08/challenge-32.html Roze (leuk dat jullie toch nog doorgaan!)
http://magnolia-for-ever.blogspot.nl/2015/08/challenge-16-use-3-or-more-patterned.html
http://stampandcreatewithmagnolia.blogspot.nl/2015/08/challenge-67-anything-goes.html



9 opmerkingen:

  1. Hoi Esther wat een lief kaartje! Heel leuk gedaan met the wish list en de cadeau's :) De kleuren zijn heel vrolijk en Tilda pas er zo leuk bij!Het kant heb je er mooi in verwerkt en het is een echte meidenkaart geworden :)
    Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hou Esther,
    erg lief kaartje mooie magnolia stempel gebruikt.
    Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n superlief kaartje Esther! Bedankt om 'm te delen met ons bij Magnolia Mania! Liefs, Sarah,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart. Leuk die rij cadeautjes.
    Gezellig dat je mee doet bij SYW.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Esther
    Wat een lief kaartje met deze leuke Tilda en het groen past heel mooi bij het roze.
    Gezellig dat je meedoet bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card..
    Thanks for joining us at Magnolia Forever, and good luck.

    Hugs,
    Merlina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hello esther,
    beautiful card, thankyou for joining us at the magnolia mania, greetings from sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Esther en zelfs twee keer doe je mee en dan nog met deze superleuke kaart die ik in ontvangst mocht nemen hij staat op mijn grote hart te pronken op onze tafel
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen