Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

dinsdag 22 december 2015

Sketch Dutch Doobadoo


Deze kaart in traditionele kerstkleuren, heb ik gemaakt naar aanleiding van de schets van Dutch Doobadoo. Niet helemaal mijn kleuren, maar toch heeft het traditionele ook wel iets oubolligs, nostalgisch, gezelligs.

De basis is bruin kraft, met hierop rood cardstock en groen designpapier van Marianne Design. In het midden nog een baan kraft, met dezelfde hoekjes als de grotere vormen. Alle randjes heb ik bruin gemaakt met Distress Inkt en ruller gemaakt met de Distresser van Tim Holtz.
Het cirkel aan de linkerkant, heb ik gemaakt met designpapier van de Action, ik vond het zo vrolijk met het rendier en de sterretjes erop. Hiernaast een rood rechthoek met ronde vormen met sneeuwvlokken erin.

Het voorste rechthoekje, is een atc-tje wat ik al eerder gemaakt, voor een atc-challenge van Tiets Wolfard. Daarvoor moest ik er twee gespiegeld maken naar aanleiding van een schets. De basis hiervan is een atc kaartje van kraftpapier. Het gebruikte designpapier is afkomstig van de Action. Aan de rechterkant heb ik twee lintjes geplakt met een gespje van Noor Design erop, uitgestanst in rood cardstock. Aan de linkerkant van hetzelfde rood, heb ik twee kaarsen van Joy Crafts (weet niet meer zeker of dit ook van Noor Design is) gestanst. De vlammetjes heb ik met glitterlijm een glinsterend vlammetje gegeven. Tot slot nog een lief hertje erop om het af te maken. Nu heb ik het atc-tje met dubbelzijdig tape op de kaart vastgemaakt, maar het plakte niet goed genoeg. Daarom heb ik de vier vierkante spitpennen op de hoeken gedaan. Onder het atc-tje nog een labeltje met hieraan een lintje en een paar belletjes. Rechtsbovenin heb ik nog een ronde stempel geplaatst, met hieronder twee hulsttakjes van Noor Design.

Met deze challenge doet mijn kaart mee:
http://dutchdoobadoo.blogspot.nl/2015/12/dutch-doobadoo-challenge-10.html
http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2015/12/challenge-kerstbingo-bij-knutsels-en.html
(rood, groen, bruin)
http://paradiseofstamps.blogspot.de/2015/12/challenge-32-christmas-team-2.html









1 opmerking:

  1. Wat een vrolijke drukke kaart! Heel veel op te zien.
    Dank je wel voor je 2e deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen