Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

woensdag 6 januari 2016

Leuk nieuws



Ik heb leuk nieuws, tenminste voor mij wel hihi: Ik ben sinds vandaag designteam lid bij Magnolia Forever!
KIC-teamlid Cindy Tempelman was al langer designteamlid van Magnolia Forever en zij vertelde me dat er nieuwe dt-leden gezocht werden. Zij heeft mij voorgesteld en ik heb ja gezegd. En ook mijn zus Astrid (Creaties van Strix) is gevraagd en zij doet voor tenminste 3 maanden mee als designteamlid, voor team A. Ik zit in team B.
Aangezien ik regelmatig mee doe met diverse challenges, waaronder ook Magnolia Forever, was ik wel bekend met dit challengeblog. Dus dit is wel een eer!
   
Elke 1e en elke 15e van de maand komt er een challenge op het blog. Op dit moment loopt de challenge Let's celebrate nog tot 14 januari 2016. Doen jullie ook mee?

Tot gauw, dan zien jullie me ook daar verschijnen!



               

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met je nieuw dt schap en veel succes en vooral plezier daar.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen