Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zaterdag 23 januari 2016

You make me happy


You make me happy, dat is toch wel een hele leuke boodschap om mijn designteam-schap bij Magnolia Forever mee te beginnen. Dit wordt mijn eerste bijdrage als designteamlid en wat voor één: Pretty in Pink. Ik hou van roze, vind het altijd erg leuk om met roze bezig te zijn en het liefste over de top!
Meestal combineer ik roze overigens wel met rood, wit en kraft om het zoete eraf te halen en de creatie wat stoerder te maken.

Als basis heb ik de Dutch Doobadoo Swing card art mal gebruikt. Deze mal had ik al een tijdje in huis, maar nog niet gebruikt. Dit leek mij het uitgelezen moment om deze eens te gaan gebruiken.
De basis is bruin kraft, lekker stoer. De randjes zijn bruin gemaakt met Distress inkt Walnut Stain. Het designpapier is van de Action. Ik vond het lichte papier met de hartjes en bloemetjes zo schattig en het paste goed bij het geruite papier met de hartjes. Links heb ik een kantje met een lintje erin gebruikt.

De Magnoliameisjes waren mijn uitgangspunt. Ze zijn allebei ingekleurd met Twinkling H2O's in roze en rood. Deze had ik allebei al ingekleurd klaarliggen. En omdat ik niet kon kiezen voor één van de twee, dus heb ik ze allebei maar gebruikt. De rozen van het rechtermeisje had ik al rood ingekleurd, dus het was logisch om het gebruik van rood door te zetten.

Onder het meisje heb ik een memoblaadje gestanst. De stans is van Marianne Design. Langs de zijkant heb ik een hartjesrand van Magnolia gebruikt. Rechts boven in de hoek heb ik van wit cardstock een hoekje met Franse Lelie van Noor Design gebruikt. Rechts onderin heb ik van hetzelfde witte cardstock twee blaadjes van Noor Design gestanst. Hierbovenop rolroosjes in rood- en rozetinten. Links onder het memoblaadje een vierkantje uit het paperpadblok Telegraph Road van Kaisercraft. Bovenaan het memoblaadje een vlaggetjeslijn van Noor Design.

Op het draaiende cirkel heb ik aan de kant met de roosjes een cirkel met de titeltekst You make me happy. Hierop ook nog een paar kleinere rolroosjes. De rode sleutel is ook van Magnolia. Op de andere kant van het draaiende deel, staat een teksttempel, gekocht bij Kimya Verpakkingen. De tekst is zo mooi: Friendship isn't a big thing, it's a million little things. Hierbij heb ik een groot hartje geplaatst, en vele kleine hartjes, die uit de hartjesrand zijn gekomen.

Ik hoop dat jullie mijn kaart mooi vinden. Mijn moeder en zusje vonden het een echte Esther-kaart, dus dan heb ik het goed gedaan :-P

Doen jullie ook mee met de nieuwe challenge van Magnolia Forever, Pretty in Pink?

Zelf wil ik mijn kaart mee laten doen met de challenge van:
CraftAddiction, Nieuw Begin
De Egel, Mooie spreuk
Creaine, Bingo lint& kant, bloemen, roze
AnMa Creatief, Bloemen
Hobbyvision: Hartjes
Time for Magnolia, Love is in the air
Simply Magnolia, Anything Goes











10 opmerkingen:

  1. wow prachtig!! Gezellig dat je meedoet bij Creaine. Succes.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een vrolijk en mooi geheel! leuk dat je meedoet aan de challenge bij Creaine! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekker vrolijke en feestelijke kaart Esther, echt meisjesachtig. Een mooie spreuk heb je gekozen. Dank je voor je deelname aan de challenge van de Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt-de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaart.
    Dank je wel voor je deelname aan Creaine.
    Groetjes Geesje
    http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Eshter,

    Supertoffe kaart, mooie kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit toch een leuk model kaartje. Deze mal staat ook nog op mijn lijstje. Supermooi gemaakt en gezellig dat je 'm laat zien bij Simply Magnolia.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Esther
    Wat een mooi nieuw begin voor je als DT lid bij Magnolia Forever, je eerste kaart voor daar is prachtig zo in het heerlijke roze.
    Gezellig dat je meedoet aan de eerste challenge bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart! Gezellig dat je mee doet met de challenge bij Creaine.
    Groetjes, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thanks for entering your gorgeous creation at Simply Magnolia and good luck!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel gezellig kaartje. Leuk dat je meedoet met de januarichallenge bij AnMACreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen