Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

vrijdag 27 mei 2016

kaart voor vriendje


Een vriendje van mijn zoon is jarig en 6 jaar geworden. Voor hem heb ik dit vrolijke kaartje gemaakt. Het was een beetje een haast-kaartje, vandaar dat hij wat simpeler is dan jullie gewend zijn van me. 

Voor de basis heb ik een mal van Marianne Design gebruikt, met de rand met 'hapjes' eruit. Ook voor de ballonnen, de dinosaurus en zijn feesthoedje en strikje heb ik stansen van Marianne Design gebruikt. Het hoedje en strikje zijn van de Feestvarkens, maar ook erg leuk om hierbij te gebruiken. Dat maakt de dino toch een stukje feestelijker. De 6 is een mal van Dutch Doobadoo. De vlaggetjesslinger is van  Noor Design en de letters erop volgens mij van Memory Box. Deze had ik van mijn moeder geleend, en passen mooi hierop. 

Ik wil mijn kaartje mee laten doen met deze challenge:
Marianne Design Diva's, alles mag, optie baby/kinderkaart
Dutch Card Lovers, kaart met alleen stansen 





2 opmerkingen:

  1. Ik vind 'm superleuk! Daar gaat de 6-jarige heel blij mee zijn! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superschattig kaartje.

    grtjs
    Claudia

    http://knutselmeisjes.blogspot.be/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen