Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

woensdag 4 mei 2016

Moederdag komt eraan!


Moederdag komt eraan! De Kaartjes Inspiratie Challenge Blog begint op zondag 8 mei met de Moederdagchallenge. Speciaal daarvoor mochten we van de sponsor Bugaboo Stamps een digistamp uitkiezen, die we voor deze challenge mochten gebruiken. Ik heb een mooie gestippelde theekan met bloemen uitgekozen, zodat ik deze kon inkleuren met mijn nieuwe Brushmarkers van Winsor & Newton. Het is nog even wennen om ermee te kleuren, aangezien ik Twinkling H2O's en daarvoor aquarelpotloden gewend was. Het effect is ook heel anders. Het ziet er nu een beetje uit alsof het zo geprint is, maar op 18 juni 2016 krijg ik van Joyce Martens les hoe ik ze echt goed kan gebruiken. Tot die tijd blijven we proberen.

Ik had het plaatje gekleurd en de achtergrondpapiertjes erbij gezocht, die het beste erbij pasten naar mijn gevoel. Toen ben ik ze neer gaan leggen zoals het mij leuk leek. Een dag later zag ik de schets van Cheerful Sketches voor de maand mei, en laat de schets nou exact zo zijn als ik mijn kaartje de dag ervoor neergelegd had. Alleen de dwarsbalk ontbrak, maar dat duurde niet lang meer natuurlijk ;-)

Om het kaartje af te maken heb ik de labelvorm van Dutch Doobadoo gebruikt. Ik vind het wel leuk om eens andere vormen te gebruiken dan de "standaard" vierkante of rechthoekige.
Onder het plaatje heb ik een geel label verstopt met hierop een lieve tekst: "Speciaal voor jou omdat je lief bent" Passend bij moederdag en andere gelegenheden.
Rechtsonder heb ik een hoekje van Noor Design geplakt in turquoise, anders werd het wel erg zoet he hahaha. Bovenaan de kaart nog een vlindertje en een swirl in knalroze>Deze swirl is van Sizzix en kreeg ik, lang gelden, cadeau bij mijn Big Shot. Zonder de Big Shot had ik nooit zover gekomen met kaarten maken. Dat verrijkte echt mijn wereld! Ik kon er zoveel mooiere dingen mee maken, anders had ik nu waarschijnlijk nog 3D plaatjes zitten knippen. Stiekem toch wel blij, dat dat niet meer hoeft, maar nog wel mag.

Ik hoop dat jullie ook mee gaan doen met onze moederdag challenge.

Mijn kaart wil ik mee laten doen met deze challenges:
Cheerful Sketches
Paradise of stamps, anything goes
Stampin your way, bingo: roze, groen, blauw
challenge 't Scraphuis op Facebook, pasteltinten






8 opmerkingen:

  1. Super leuk en heel mooi gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Cheerful Sketches.

    Succes!
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuke en vrolijke tag is dit Esther.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow super mooi gedaan!! gezellig dat je meedoet bij Cheerful.
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie vrolijke kaart. Leuk dat je deze combinatie hebt gekozen.
    Gezellig dat je mee doet bij SYW.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie meer kleuren dan alleen de genoemde 3, maar een super kaartje, bedankt voor het meedoen bij Stampin your Way CHALLENGE!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A really beautiful work! So funny and colorful!
    Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke en vrolijke tag, Esther.
    Dank je wel voor het gebruiken van de Cheerful Sketches schets!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen