Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zondag 15 mei 2016

Let it snow - Bingo


Voor Magnolia Forever is dit keer de challenge om een kaart te maken nav een bingo kaart.
De bedoeling is om een rij van deze bingokaart te kiezen en dat je dit op een kaartje verwerkt. Het mag dus een verticale, horizontale of diagonale rij zijn. De keuze is aan jou!

Ik heb voor dit kaartje gekozen voor: stans - roze - glitter, of lint - roze - strik of stempel - glitter - strik. Het kan allemaal hahaha.

Ik heb voor dit kaartje een kerstthema gekozen. Eigenlijk ben ik al aan de late kant met het maken van mijn kerstkaarten, als ik sommige mensen moet geloven. Misschien is dat ook wel zo, maar als het buiten mooi weer is, vind ik het lastig om kerstkaarten te maken.

Het plaatje had ik al ingekleurd klaarliggen, ingekleurd met Twinkling H2O's maar deze was erg verbleekt. Ik heb de gok genomen en ben er met brushmarkers van Winsor & Newton overheen gegaan. Het vloeit niet, maar dat vond ik niet zo erg. Het plaatje werd wel feller erdoor. De vleugeltjes heb ik gedaan met Glossy Accents. Om het meisje heen heb ik een dunne laag lijm gedaan, met ijskristallen eroverheen gesprenkeld.

De stans is van Noor Design. Ook die had ik zo al klaarliggen. Ik had het eerder niet gebruikt, omdat ik de randen te donker vind geworden. Daarom heb ik dezelfde vorm in het roze er onder gedaan en een kerstdesignpapier van Marianne Design eronder. Dit papier is bruin met sneeuwvlokken erop en de tekst Let it Snow! Aan dit papier hoefde ik weinig meer te doen, het is al mooi van zichzelf. Ik heb alleen de randjes wat geruld.

Onder de stans een roze linnen lint waar ik een mooie strik in gemaakt heb, Onder het lint een randje van Noor Design in lila glimpapier.
Natuurlijk heb ik op de hoeken van de stans nog een paar plakparels geplakt, voor wat extra glitter.

Doen jullie ook mee met de bingo van Magnolia Forever? Dat zou ik erg leuk vinden!

Met deze challenge wil ik mijn kaart mee laten doen:
Time for Magnolia, CAS (or fully loaded) 
Stampin your way, Bingo: roze-stans-parel









3 opmerkingen:

  1. Ik vind hem super, knap hoor nu al aan de kerstkaartjes, bedankt voor het meedoen bij Stampin your Way CHALLENGE!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg dat je hem met 2 bingokaarten hebt gecombineerd.
    Prachtige kaart en leuk dat je nog een keer mee doet bij SYW.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je gemaakt en bedankt voor het meedoen met onze challenge.

    Groetjes Marrie
    Time For Magnolia

    BeantwoordenVerwijderen