Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

donderdag 16 oktober 2014

Halloween!



Halloween

Het is weer de tijd voor het jaar, Halloween komt eraan, op 31 oktober is het weer zover. 
Dit kaartje heb ik gemaakt voor een goede vriend van me, die pas jarig is geweest en deze kaart wel kan waarderen. 

De basis is een accordeonkaart van Sizzix, in een bruine cardstock. Op de middelste delen heb ik cardstock gepakt in echte halloween-kleuren, grijs, oranje, paars en zwart. Eroverheen heb ik een embosmal gebruikt met pompoenen die ik ooit eens gekocht heb. Hierbij kwam hij mooi van pas. 
Op het eerste plaatje heb ik een digistamp gebruikt met hierop een pompoen en een kat, met een heksenhoed erop. Ingekleurd met aquarelpotloden. 
Op het oranje vlak heb ik een memoblaadje van Marianne Design gebruikt, Collectable COL 1314, maar deze heb ik wat kleiner gemaakt, het hele blaadje was niet nodig en veel te groot. het kalenderblaadje is van Joy!Crafts 6410/0011. Natuurlijk is de datum van Halloween wat bloederiger gemaakt. Het uiltje is van Marianne Design, EC0146. 
Dan het paarse blad. Hierop heb ik ook weer artikelen van Marianne Design gebruikt. Het uithangbord LR0191, huisjes van Chrismas Village COL1329, en de vogels LR0290. Door de vogels in het zwart te maken, zijn ze ineens een stuk enger ;-)
Tot slot het zwarte blad, het jongetje is van Tiddly Inks "Wild Thang" met daarachter een eigengemaakte pompoen, gemaakt van 5 kleine ovaaltjes en een stukje bruin papier voor het steeltje, Goed gelukt toch? De snoepjes zijn van een stempel met verjaardagsteksten, maar ik weer niet meer van wie... zoals gewoonlijk ;-) Oh ja naast het jongetje heb ik de tekst Trick or Treat gestempeld met de letters van Joy! Crafts 6410/0033, Alfabet Nr1., alleen heb ik niet goed opgelet en zie je het woord Trick niet....Ik had ze er boven en onder moeten plaatsen, nou ja leermomentje voor de volgende keer hihi. 
Met deze kaart heb ik meegedaan aan de Cards Challenge op Facebook, # Challenge Call 47, 
https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.692245267524684&type=1

Groetjes voor nu enne Happy Halloween toegewenst :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten