Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

woensdag 22 oktober 2014

Pink Magnolia




Met deze roze Magnoliakaart ben ik vooral bezig geweest om diverse achtergrond technieken uit te proberen. Ik ben begonnen door met Versamark een paar stempelafdrukken te maken met stempels van BoBunny (Distresses Textures stamps en Stained textures stamps). Hier heb ik roze, rode en gouden embossingpoeder op gedaan van de Boekenvoordeel, en deze met de heattool verhit. Daarna ben ik er met Picked Raspberry en Aged Maghony Distress inkt overheen gegaan. Omdat ik daarna nog een gat in het midden had, heb ik  daar met het bakstenenmask van Dutch Doobadoo en de Picked Rasperry een stukje muur gamaakt. Links onderin heb ik hetzelfde gedaan, maar dan met goudkleurige spray van de Boekenvoordeel. En nog vond ik het niet genoeg, dus ik ben met mijn kaart naar de kraan gelopen en heb er een paar druppels water op gespetterd. Nu begon het ergens op te lijken. 
Maar ja, dan heb je de ondergrond... en dan... Ja natuurlijk, een label en een Magnolia, want die zijn altijd leuk om te gebruiken. Deze stempel heb ik nog niet vaak gebruikt, maar mocht vandaag uit de kast komen. Ik heb haar ingekleurd met Picked Raspberry en Pumice Stone van Distress en Cajun Craze van Stampin up Regals. Het label heb ik wat ouder laten lijken door deze flink te verkreuken en de randjes te rullen. Daarna heb ik de randjes en kreukels met wat roze en Vintage Photo bewerkt. Hierop nog twee stukjes roze plaklint, van de kruidvat en door het gat nog een paar stukjes raffialint in zwart en grijs, met een stukje roze lint erom om de boel bij elkaar te houden. Ernaast heb ik op bruin kraft met Versamark een stempel van Stampin up I think you're Lovely gezet en deze met roze embossingpoeder verhit, ja dit paste er wel bij. Maar er ontbrak toch nog iets naar mijn gevoel... Even kijken wat ik nog heb liggen...Ja hoor, de bubbels van Memorybox, uitgestanst in doorzichtig perkamentpapier. Dit voegt net wat meer toe :-) Ik vind mijn 'uitprobeersel'kaartje weer erg leuk geworden. 

Met mijn kaartje wil ik meedoen met de challenge van Magnolia Forever #112 Pink
http://magnolia-for-ever.blogspot.nl/2014/10/challenge-12-pink.html

groetjes Esther


2 opmerkingen:

  1. Wow ...so pink...love it...you mix between mix media art and Tilda in 1 card...good idea :) thank for playing with us at Magnolia Forever

    hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So beautiful !! Thanks for playing with us at Magnolia Forever
    Hugs
    Betty

    BeantwoordenVerwijderen