Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zondag 21 december 2014

Kerstbingo


Dit keer laat ik een kaartje zien wat ik gemaakt heb voor de challenge Kerstbingo van de Kaartjes-Inspiratie-Challenge-Blog.

Bij een bingo is het de bedoeling dat je drie elementen kiest naast elkaar horizontaal, vertikaal en diagonaal. Van de sponsor Bugaboo Digistamps mochten we een digistamp uitkiezen en ik vond het cocktailglas wel erg leuk. Toen nog bedenken wat ik ermee ging doen... Van mijn moeder had ik een stempel geleend van een mejuffrouw die een cocktail zit te drinken, die wou ik erbij gebruiken. 
Ik ben toen maar gaan kleuren met mijn twinkling H2O's, kijken waar ik zin in had om te gebruiken, maar begonnen met de standaarddingen: geel voor de ster, groen en rood voor de hulst, rood en wit voor de zuurstokken. Voor de kerstballen heb ik roze gebruikt, want dat is toch wel mijn lievelingskleur. De schoenen en tasje van de dame had ik aanvankelijk ook roze gemaakt, maar besloot ze toch een koperkleurig glitteraccent te geven. Met goudkleurige glitterlijm heb ik wat accenten aangebracht op de kerstballen. En toen had ik ineens rood/groen en glitter gebruikt. En een digistamp, maar dat zat niet in 1 lijn met de andere twee, dus moest er nog iets bij verzinnen. Uilen, herten, mutsen/wanten en sneeuw(poppen) vielen eigenlijk al wel af omdat deze niet goed bij mijn plaatjes pasten. Dus bleven de kerstballen en sterren over en die zaten al in mijn glas. Toch heb ik maar besloten om een ster en twee kerstballen toe te voegen aan het geheel. Ook de achtergrond heeft een kerstballen-print, als je een beetje creatief kijkt. Het papier is allemaal uit diverse kerstblokken van de Action, wat een heerlijk stevig papier hebben ze toch. De randjes van het papier heb ik wat opgeruld en rood gemaakt met distress inkt om het meer op te laten vallen. Tot slot nog twee strikken erop, in rood en groen natuurlijk. Door de kerstballen en de ster, heb ik ineens een dubbele bingo! 
horizontaal kerstballen, glitter en rood/groen en diagonaal kerstballen, digistamp en sterren. 

Ik vond het spannend, omdat ik van te voren eigenlijk geen idee had ik wilde gaan doen met de stempel. Ik hoop dat jullie het ook wel vrolijk vinden, voor een kerstkaart. Laat jullie creatie ook zien aan het Kaartjes-Inspiratie-Challenge-Blog!

Groetjes Esther 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten