Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

dinsdag 23 december 2014

Vrolijke Arrenslee

Voor mijn schoonzus en zwager heb ik deze arrenslee gemaakt, naar het idee van de SOL van woensdag 10 december 2014. Ik vond dit een leuke SOL. Daarbij was de basis een doosje Merci chocolade, maar die hadden ze niet bij de supermarkt, dus heb ik maar chocolaatjes gekozen. Ook lekker toch.
Om de doos chocolaatjes heen zit een wikkel van bruin kraftpapier. Hierop heb ik van een winterblok van Eline Pellinkhof een mooie onderkant gemaakt. Aan de zijkanten heb ik een kanten randje geplakt, dat past er goed bij vind ik. De arrenslee heb ik gemaakt van bruin kraftpapier, deze in het midden iets verlengd zodat de slee beter blijft staan. De zijkant heb ik gemaakt met lichtblauw hertjespapier van de Action. De randjes van het papier heb ik weer geruld. Onderaan de slee en een beetje erop heb ik lekker met structuurpasta van Dutch Doobadoo gesmeerd, waardoor het net lijkt of het in de sneeuw staat. Zo wordt het nog een beetje winter he ;-)
De stempel is van Eline Pellinkhof en ingekleurd met Twinkling H2O's. De knopen en klepel van de klok zijn plakparels. Rechtsbovenaan de slee heb ik een dennentakje gestanst in rozerood dessinpapier. En erop twee kerstbellen van papier van Marianne Design. Wat een grappig effect om het takje en de bellen in niet- typische kerstkleuren te maken, waarom doe ik dat niet vaker?? Bovenaan de bellen een plakparel. Bovenaan het meisje heb ik uit dezelfde mal als de kerstbellen een sneeuwvlok gestanst, maar deze was ook in rood, maar niet helemaal mooi erbij passend. Nou denk ik dan, een beetje goudspray erover! Omdat het niet helemaal gedekt heeft, had het wel een grappig effect. In de arrenslee heb ik een plaatje met drie kerstcadeautjes geplakt, waardoor het net is alsof de slee gevuld is met cadeautjes. Aan de rechterkant een kerstboom-mal van Marianne Design, met structuursneeuw erop en een mooi het met gewei ervoor.
Voor de slee heb ik een mooie kersttekst geplakt, wat afkomstig is uit een kerstblok van Marianne Design. De randen erboven en eronder zijn van Magnolia, waarbij ik de randjes er een beetje gedistressed heb. Van hetzelfde ruitjespapier als de tekst heb ik een grote ster gemaakt. Hierop een kleinere rode ster en een nog kleinere roze ster met rode stippen en een stukje touw erin. Ook hier heb ik een dennentak geplaatst, van roze dessinpapier. Tot slot nog een label met de witte tekst en twee rode sterren erop ge-embossed met embossingpoeder.

Met deze arrenslee wil ik aan een paar challenges meedoen.

http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2014/12/christmas-happy-new-year-last-challenge.html
http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2014/12/uitslag-challenge-en-de-start-van-de.html

De cadeautjes zijn klein, maar het zijn er echt drie, dus ik hoop dat hij mee mag doen bij Knutsels en Kadootjes. Voor de Marianne Design challenge heb ik de drie producten: Eline's Toddler Christmas Girl, dennenboom, designpapier, kerstbellen.

Ik hoop dat mijn schoonzus en zwager het net zo mooi vinden als ik. Ik word er vrolijk van :-D

Groetjes Esther

4 opmerkingen:

  1. Hoi Esther,
    natuurlijk mag je meedoen aan onze challenge! Drie kadootjes zijn 3 kadootjes, hoe klein ook. Je arrenslee is erg leuk geworden. Veel te zien en mooi aangekleed!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge van K&K.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je kadootjes gevonden hoor! Prachtig gemaakt. Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi gemaakt.

    Bedankt voor jr deelname aan de challenge van K&K.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk is deze arrenslee Esther, mooi gedaan.
    Bedankt voor je deelname bij K&K

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen