Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

woensdag 24 december 2014

Kerstkaartje in rood en turquoise


Dit lieve kerstkaartje wil ik jullie ook niet onthouden. Op een bruine label van kraftpapier heb ik een stempel van een sneeuwpop gestempeld. Deze ingekleurd met aquarelpotloden en de bontrand op de muts aangezet met de snowpen van Rayher. De randen van het label heb ik met witte inkt wat bewerkt. Bovenaan het label heb ik een dennentakje gedaan in traditioneel groen, met hierop twee kerstbellen in turquoise. De strik heb ik gemaakt van dessinpapier van de Action mbv mijn envelop punch board. Eromheen heb ik een stuk rood raffia geknoopt. Het label heb ik op een stuk turquoise met rode kerststerren-dessinpapier geplakt, wat weer bovenop rood dessinpapier van Marianne Design is geplakt, afkomstig uit een Scandinavisch blok. Tot slot heb ik van turquoise cardstock nog een setje wanten gestanst en deze bewerkt met blauwe Distress inkt om het patroontje duidelijker te maken. De randen van het dessinpapier heb ik nog wat opgeruld. Het geheel heb ik geplakt op een dubbele kaart van kraftpapier.

Met deze challenges wil ik graag meedoen:
http://www.cardsandscrap.nl/2014/12/kaartenuitdaging-226.html
http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2014/12/christmas-happy-new-year-last-challenge.html
http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2014/12/challenge-34-thema-winter.html


groetjes Esther

5 opmerkingen:

  1. Hoi Esther
    Een heel mooi kerstkaartje heb je gemaakt.
    Leuk dat je meedoet bij het Cards& Scrap Blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely winter card!
    Mihaela- Marianne Design Divas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie winterse kaart
    Groetjes Jolanda
    DT Marianne's design Divas

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke winterse kaart. Bedankt voor het meedoen met Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Esther!
    Bedankt voor het mee doen bij C&S.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen