Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

maandag 26 oktober 2015

Halloween!! Trick or Treat



De Kaartjes Inspiratie Challenge heeft weer een nieuwe challenge, een enge dit keer: HALLOWEEN! Van onze sponsor Bugaboostamps mochten we als designteam weer een leuke digistamp uitzoeken. Nu vond ik deze "Birthday Monsters" zo leuk, maar het is niet echt halloween, dus ik moest echt aan de slag om het eng te laten worden.

Ik ben begonnen met het inkleuren van de ballonnen, deze moesten oranje worden, als pompoenen. Met een gezicht erop, lijken het net echt halloween-pompoenen. Het paarse monster heeft wiebelogen en bloed langs zijn mond gekregen. Het kleine ronde grijze monstertje heeft vampiertanden gekregen. Het groene monster met de blauwe stippen heeft een rood doorlopen oog. Omdat het een verjaardags-digistamp is en geen halloween, heb ik wat extra wormen uit het taartje laten komen, uit het blauwe cadeautje komt een hoop stank.

Omdat ik het wel leuk vond om dit groepje te laten Trick or treaten, moest ik er een deur bij hebben, maar die had ik niet. Na even zoeken tussen mijn kaarten, vond ik deze raam-kaart, perfect!
Achter de ruitjes heb ik vellum geplakt, zodat de ramen een beetje doorzichtig werden. Hierover heb ik een zwart skelet, spook en een spin geplakt, afkomstig van Dutch Doobadoo. Ook de zwarte pompoen en de zwarte kat zijn van Dutch Doobadoo.
Om het een echt huis te laten lijken, heb ik er baksteentjes op geplakt, van Joy Crafts.
Het hekje links is van Magnolia. Een beetje watten erop als spinnenrag. De groene klimop is van Noor Design, die ik onlangs gewonnen had. Onderin de hoek heb ik het hoekje wat op laten krullen, zodat daar ook nog een spin uit kan klimmen, brr eng he...

Doen jullie ook mee met deze challenge, die zo mooi aansluit op de vorige herfstchallenge?

http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2015/10/kic-challenge-71-halloween.html






Geen opmerkingen:

Een reactie posten