Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

maandag 12 oktober 2015

Roze en Eenhoorn


Voor ons buurmeisje heb ik deze kaart gemaakt nav de sketch van Cheerful Sketches. Ze is een echt meisje, wat houdt van roze en eenhoorns, dus toen ik deze eenhoorn zag, wist ik dat deze voor haar was. 

Ik heb het plaatje ingekleurd met Twinkling H2O's en gemat 
op een stukje fuchsia-roze cardstock. 
Onder het plaatje heb ik diverse stukken dessinpapier van de Action gebruikt. De randjes zijn bruin gemaakt met Distress inkt.

Omdat ik deze kaart ook mee wil laten doen met de challenge van Marianne Design Diva's, heb ik er ook een aantal Mariannes in weten te verwerken. De cupcake, de 7, de tekst links in de hoek, de hartjesballonnen en het tabje onderin (papier en stempel) zijn allemaal van Marianne Design. De hartjes op de cupcake zijn van Stampin'up en van Magnolia.

Ik hoop dat jullie mijn kaart waarderen. Dat deed ons buurmeisje in ieder geval wel :-)

Met deze challenges doet de kaart mee:
http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/2015/10/oktober-challenge.html
http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2015/09/animals-at-marianne-design-divas.html



2 opmerkingen:

  1. och wat lief.......Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Cheerful Sketches. Succes.
    groetjes Ine (DT)
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart.
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen