Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

woensdag 31 mei 2017

De laatste keer....


Hahaha nee schrik maar niet, ik stop er niet mee. Dat is een deel van de tekst die ik in het kaartje had geschreven. Mijn oudste mocht pasgeleden naar het kinderfeestje van een vriendje mee naar het zwembad om te discozwemmen, Een ander klasgenootje van hem moest een dag later afzwemmen, maar van de leiding van het zwembad moest ze verplicht nog een zwemvest aan. Dus in de kaart heb ik geschreven: Op het feestje was het de laatste keer, nu hoef je ze echt nooit meer. Ze heeft haar zwemdiploma A gehaald, en dat verdiende een leuke kaart. 

Ik heb met een passer een ronde vorm getekend op het designpapier met de tekst Summer, hoe toepasselijk in deze tijd van het jaar! Het designpapier is allemaal van de Action. 
Met de lettermal van Dutch Doobadoo heb ik de A gemaakt. Het plaatje, wat ik van Pinterest heb gehaald, heb ik ingekleurd met watercoourmarkers en Twinkling H2O's, vandaar die gouden achtergrond :-) 
Het plaatje wilde ik aanvankelijk matten met het streepjespapier, maar eigenlijk vond ik die ook weer te leuk om te verstoppen. Tja en toen was de basis af, maar nog een beetje saai. Gelukkig heb ik van Noor Design de zomerse mallen, dus deze gestanst uit een ander blok van de Action, zodat ook de roze tinten uit het plaatje ergens terug zouden komen. Deze 3 maakten het helemaal af. 

Later, nadat ik de foto genomen had, heb ik er nog een gaatje bovenin gemaakt en er een groen lintje doorheen gedaan, zodat ze de kaart kon ophangen. Een standaard was dit keer niet mogelijk. 

Ik hoop dat jullie hem net zo mooi vonden als het meisje wat de kaart heeft gekregen. Gelukkig snapten ze het plaatje met de vlindertjes erop hihi, beetje plagen mag toch 

Ik wil met deze challenge meedoen:








2 opmerkingen:

  1. Hij is leuk zeg en het verhaal erachter helemaal. Ja ja, het is mij wat, regels zijn regels en gelukkig is ze er vanaf. Fijn dat je meedoet met de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk zomers kaartje Esther!

    Erg leuk dat je meedoet met onze HobbyVision Challenge!

    Liefs Jenine xX

    BeantwoordenVerwijderen