Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

vrijdag 7 juni 2019

4Seasonsin1day-cal, deel 1: De start

Het is 7 juni 2019. Na maanden van ontwerpen, voorbereiden, schrijven, testhaken en herlezen en aanpassen, is het zover, we gaan starten! Wat een spannend moment is dit.

Jullie gaan zo van beginnen met iets wat ik ontworpen heb. Ik blijf het toch onwerkelijk vinden. Maar wel leuk! .

Ik heb het hele patroon verdeeld over 6 delen, en dan zijn we net voor de zomervakantie klaar.
De eerste 4 weken gaan we haken aan de stola en de bloemen en de laatste 2 weken zijn voor de rand.


Heel veel plezier toegewenst met het haken van de 4 Seasons in 1 day omslagdoek!





Vergeet vooral niet om lid te worden van de speciale Facebookgroep die ik aangemaakt heb voor de CAL. Hier kun je je vragen stellen en je voortgangsfoto's delen. 
Op Instagram kun je de #4seasonsin1daycal en #freubelstormcal gebruiken. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten