Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

maandag 3 juni 2019

Bijna is het zover

Aan het einde van deze week is het zover, dan start de #4seasonsin1day- cal.

De omslagdoeken van Hanneke, Mirjam en mijzelf zijn klaar, de teksten zijn aangepast. Extra foto's zijn toegevoegd, net als extra mogelijkheden om dingen eventueel makkelijker te haken.

Bij het opzetten van de CAL, is het ook belangrijk om uit te testen of dingen werken zoals ik dat wil. Vandaar deze test om te kijken of het lukt om een PDF te plaatsen en of jullie het dan kunnen bekijken.

4 seasons in 1 day PDF

Laat me weten of het werkt of niet. En vergeet vooral niet om lid te worden van de speciale Facebookgroep die ik aangemaakt heb voor de CAL.

Tot vrijdag allemaal!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten