Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

vrijdag 28 juni 2019

4Seasonsin1day-cal, deel 4: Nog een klein stukje groter

We gaan nog een stukje verder haken aan de stola. Hij gaat nog een klein stukje groter worden. Ook gaan we deze week de laatste bloemen en de laatste blaadjes haken.

Volgens mij is het patroon goed te doen in een week tijd! Ik zie in ieder geval mooie foto's op de Facebookgroep langskomen. Ik ben al zo benieuwd naar de eindresultaten, maar daarvoor moeten we nog 3 weken wachten. Vandaag gaan we eerst verder met deel 4:





Heel veel plezier met haken dames. 

Als je deze CAL net ontdekt hebt, wordt dan gauw lid van de speciale Facebookgroep die ik aangemaakt heb voor de CAL. Hier kun je je vragen stellen en je voortgangsfoto's delen. 
Op Instagram kun je ook de #4seasonsin1daycal en #freubelstormcal gebruiken. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten