Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

vrijdag 14 juni 2019

4Seasonsin1day-cal, deel 2: Dubbel Feest!

Vandaag is het dubbel feest!

Ten eerste is het vandaag weer tijd voor het tweede deel van de #4seasonsin1daycal!
Wat heb ik al een mooie kleurencombinaties gezien!
En wat ben ik trots op jullie! Ik heb amper vragen gehad, dus dat gaat goed!
Voor het einde van het weekend waren de eerste doeken al af, en aan het eind van het weekend de bloemen ook al! Nu scheelt het ook dat het Pinksteren was, dus een dag extra om te haken ;-)

Maar waarom dan dubbel feest vraag je je af?
Mijn oudste zoon is vandaag 9 jaar geworden! Mijn kleine mannetje is al zo groot! Ik heb gewoon serieus het gevoel alsof ik een paar jaar gemist heb, zo hard is het gegaan! Herkennen jullie dit? Volgend jaar gewoon al een tiener! Pfff maar nu nog even niet hoor hahaha.

Dus als jullie druk aan het haken zijn met deel 2, ben ik lekker aan het feesten. Verschil moet er zijn!

Veel plezier toegewenst en tot volgende week. Mochten er vragen zijn, laat het dan weten in de faceboekgroep! Vergeet ook niet om daar je voortgangfoto's te plaatsen en blijf elkaar aanmoedigen.



Veel liefs en tot volgende week

Vergeet vooral niet om lid te worden van de speciale Facebookgroep die ik aangemaakt heb voor de CAL. Op Instagram kun je de #4seasonsin1daycal en #freubelstormcal gebruiken. 



1 opmerking: