Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

woensdag 18 februari 2015

Dikke Knuffel


Vandaag een Sunburst Card, waarvan de tutorial staat op de website van Cards and Scrap Challenge Blog en dat is ook meteen het thema van hun nieuwste kaartenchallenge.
Aan de hand van de aanwijzingen op hun website heb ik 6 soorten blauw dessinpapier in driehoeken in verschillende maten geknipt. Op een kleinere witte kaart heb ik een kruisje gezet en daar alle punten op gericht. Om het zonnestralen te laten lijken, heb ik steeds een klein stukje open gelaten tussen elk stukje papier. Toen alles vast zat, heb ik de witte kaart omgedraaid en netjes langs de randen geknipt. Nu is het aan de voorkant ook een rechthoekige vorm. Deze kaart heb ik op een dubbele witte kaart geplakt, waardoor het net is alsof de stralen in een kader zitten. Om de punten weg te werken, heb ik een stempel gezet met Stazon Hydrangea Blue op wit papier en deze netjes rondom uitgeknipt.

Met deze challenge doe ik mee:
http://www.cardsandscrap.nl/2015/02/kaartenuitdaging-230.html

groetjes Esther

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart hoor! Prachtig design papier heb je gebruikt.
    Leuk dat je meedoet bij cards en scrap.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuke kaart, Esther!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart voor de Cards & Scrap Challenge! Dankjewel voor het meedoen!!
    Groetjes, Yvonne

    Yvonne is Stampin' & Scrapping
    www.bruggetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Prachtig in die ton-sur-ton kleuren! Gezellig dat je meedoet met Cards en Scraps!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen