Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

woensdag 25 februari 2015

Mijn beer is jarig!!!


Mijn lieve kleine mannetje wordt 3!!! En dat moet gevierd worden met een mooie kaart. Toen ik deze stempel van Scrapberry's zag, dacht ik meteen aan mijn zoon. Hij houdt van klussen! Hij zet dan zijn bouwhelm op, pakt zijn gereedschapskoffertje, doet zijn gereedschapsriem om en is klaar om te klussen! Het liefste helpt hij zijn vader overal bij, maar dat kan niet altijd. Dus als het niet mag, gaat hij de tafel of het traphekje maar "repareren".

Het plaatje heb ik ingekleurd met de Twinkling H2O's waarbij de broek van de beer in Sven zijn lievelingskleur is gekleurd: geel!
Als uitgangspunt heb ik de sketch van Cheerful Sketches gebruikt.
Ik heb de kaart alleen niet vierkant gemaakt, maar rechthoekig. Het beertje heb ik rond uitgeknipt en op een iets groter rondje van blauw met lichtgroene stipjespapier geplakt. Van twee soorten donkergeel dessinpapier heb ik de twee rondjes gemaakt. Ik heb er bewust geen doily van gemaakt, want het moet een stoere jongenskaart zijn. Daarom heb ik op het bovenste rondje een rondje geplakt van transparant perkamentpapier, met een hoerastempel van de Button-stempelset van Joy! Crafts, Deze heb ik verborgen onder een rond blauw labeltje met het getal 3 erop, in hetzelfde dessinpapier als het rondje eronder.
Als ondergrond heb ik een houtmotief-stempel van Stampin' up gebruikt. Omdat de beer aan het klussen is, leek een houtmotief wel toepasselijk. De kleur van de inkt is Nougat van Different Colors. Op de hoeken heb ik splitpennen in de vorm van schroeven gebruikt, op de hoeken kruiskoppen en op de blauwe label een gewone. Voor het dwarsbalkje heb ik een grof geweven lichtgeel lint gebruikt.
Om het geheel af te maken, heb ik gereedschap van Marianne Design gebruikt. Ik heb het gestanst in grijs papier en daarna nog een keer van turquoise glitterpapier. De zaag heb ik half in het papier gestoken. Op het onderste rondje een stoere kiepwagen, want als je 3 wordt, mogen auto's niet ontbreken! Tot slot nog een slinger van rode vlaggetjes met zijn naam erop, de letters zijn van Marianne Design. Ik heb alle randjes met Walnut Stain wat donkerder gemaakt.

Ik vind zelf de kaart echt leuk geworden, lekker stoer en nog een beetje schattig voor zijn mama ;-)

Met deze kaart wil ik meedoen aan deze challenges:
http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/2015/01/challenge-21.html
http://dutchcardlovers.blogspot.nl/2015/02/challenge-228.html (linksbovenin)
http://decreatievezebra.blogspot.nl/2015/02/challenge-18-en-uitslag-vorige-maand.html (kiepwagen)
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/2015/02/scrp-cards-challenge-71-en-top-3.html (gestanste letters)

groetjes van Esther

9 opmerkingen:

  1. Schattig!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast Gefeliciteerd met Sven! en wat handig zo'n klusser in huis Esther!
    Een prachtig kaartje met alle lief hebberijen erop! Maakt het zeer persoonlijk!
    Bedankt voor het mee doen met de Challenge van Scr@p CardsM
    Groetjes van DT Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, Esther!! Leuk stempeltje heb je gebruikt en heel mooi ingekleurd!! De sketch is duidelijk te zien!! Dank je wel voor je bijdrage op het blog van Cheerful Sketches!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk. Ik denk zo dat die kleine daar heel blij mee is.
    Een prachtige stempel trouwens.
    Dank je wel voor je deelname aan Cheerful sketches
    Geesje DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je kleine mannetje al zo'n klusser is, jong geleerd... Je kaartje voor hem is helemaal leuk!! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een stoer kaartje! Gefeliciteerd met zijn verjaardag en bedankt voor het meespelen bij het Cheerful Sketches Challenge Blog.

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig leuk kaartje heb je voor je zoon gemaakt!
    Dank je wel voor het meedoen met onze challenge op Cheerful Sketches!

    Liefs,
    Marjoleine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je kleine klussertje Esther!!
    Wat heb je een vrolijk kaartje gemaakt voor je zoontje. Leuk om te zien dat je zijn hobby verwerkt hebt op het kaartje.
    Gezellig dat je meedoet bij Scr@p-Cards!

    Groetjes Janneke DT

    BeantwoordenVerwijderen