Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zondag 8 februari 2015

I Donut know...


I Donut know what I would do without you!
Toen ik de challenge van Dutch Card Lovers zag, dacht ik meteen aan deze stempelset die ik ooit eens gekocht had. Ik heb echt geen idee meer waar en waarvan deze is, maar ze zijn wel passend bij de challenge. Als uitgangspunt hadden zij een ontzettend leuk kopje.

De ondergrond met de lieve stipjes en de strikjes is designpapier van Marianne Design.
Hierop twee koffiebekers met een koffiebekerhoesje in roze en blauw. De bekers leunen lief tegen elkaar aan, waardoor het meteen een romantisch kaartje wordt en past bij de tekst.
De donuts heb ik, net als de koffiebekerhoesjes ingekleurd met aquarelpotloden. Door grbruik te maken van verschillende diktes 3d stickertjes, lijkt het ook alsof de donuts opgestapeld zijn.

Met deze challenge doe ik mee:
http://dutchcardlovers.blogspot.nl/2015/02/challenge-227.html


Groetjes Esther

4 opmerkingen:

  1. Origineel idee die "verliefde" koffiebekertjes :) Gaaf kaartje, die tekst is helemaal leuk! Dank je wel voor het meedoen met DCL, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk gedaan. :) Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen